ÁSZF
1. BEVEZETŐ
RENDELKEZÉSEK
1.1. Jelen
dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (dreamoutlet.hu)
honlapon (“Honlap”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre
terjed ki. Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://dreamoutlet.hu/aszf.
1.2. Ahhoz,
hogy a vásárló a Honlapon keresztül terméket tudjon vásárolni, a vásárlónak:
(a) magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személynek kell lennie; (b)
fogyasztónak kell lennie, azaz a vásárló olyan természetese személy lehet, aki
a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
1.3. A
jelen szerződés Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az
irányadó.
2. A
KERESKEDŐ ADATAI Neve: Dream Box Kft.
Székhelye: 1165 Budapest, Andocs utca 36.
Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@dreamoutlet.hu
Telefonszám: 06203815160
Cégjegyzékszáma: 01-09-327107
Adószáma: 26378686-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi
Törvényszék, mint cégbíróság
3. TERMÉKEK
3.1. A
termékekre vonatkozó adatok a Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.
3.2. Minden
ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a termékekre
vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában
pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb
mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és
képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.
3.3. A
Honlapon bemutatott termékek ill. a vásárlónak esetlegesen nyújtott
termékminták kizárólag személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult
eladni ill. tovább értékesíteni ezeket a termékeket.
4. ÁRAK
4.1. A
Honlapon keresztül elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó
általános forgalmi adót és forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem
tartalmazza; az a megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További
információkért, kérjük, látogasson el a Honlap Szállítási információk
menüpontjára is.
4.2. A
Honlapon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk.
Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha
egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy
megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.
5. MEGRENDELÉS
LEADÁSA ÉS SZÁMLÁZÁS
5.1. A
vásárlót a rendelése leadásában a Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások
segítik.
5.2. A
rendelés leadásához a vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget.
5.3. A
vásárló ezután a „Kosárba tesz” gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló
kosarába helyezni. A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a
vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a
jobb felső sarokban. A vásárló kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a
termék neve alatt/mellett a „Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így
a termék a vásárló „Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog
megjelenni. Ahhoz, hogy a vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely
számítógépen láthassa, saját profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.
5.4. A
vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat
kell követnie. A vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat,
megváltoztathatja a vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket
ahhoz hozzáad vagy eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés
leadása előtt törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a
vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során
megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek
fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési
kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló
a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.
5.5. A
megrendelés leadását követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog
megjelenni, továbbá a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni
arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet 18. §-ával összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt
termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a
házhozszállítás költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és
módjaira vonatkozó információkat, azt a címet, ahová az esetleges
észrevételeit, panaszait el tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló
szavatossági és garanciális igények érvényesítésére vonatkozó információkat.
5.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél
alapján minden költséget tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával
hozzájárul, hogy a vállalkozás csak elektronikus számlát küldjön részére és a
számla teljesítés dátumának a csomag szállítónak történő átadás napját nevezze
meg. A vásárló által megadott e-mail címen levélben elküldött link segítségével
letölthető és nyomtatható 5 éven keresztül. A csomag kizárólag egy
szállítólevelet tartalmaz, amely nem minősül pénzügyi bizonylatnak.
5.7.
Amennyiben a megrendelés leadását követő 24 órán
belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük, forduljon hozzánk segítségért
a 06203815160-as telefonszámon.
5.8.
Amennyiben a vásárlónak a megrendelés leadása
során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy korábbi rendelésének
állapotáról szeretne érdeklődni, telefonon a 06203815160-as számon vagy az
info@dreamoutlet.hu e-mail címen tud bennünket keresni. A gyorsabb kiszolgálás
érdekében érdemes a rendelésazonosító számot ilyenkor előkészíteni.
5.9.
A számla kiállításának és teljesítésének dátuma
a logisztikai központba való csomagfeladással egyezik meg. A csomagfeladás után
2-7 munkanap múlva várható a csomag kézbesítése. Előfordulhat időnként 1-2
munkanapos késés is a rendelés feladása és a számlázás dátuma között.
6. PAYPAL
FIZETÉS
6.1. A
kereskedőnél lehetőség van a PayPal szolgáltató által nyújtott felületen online
fizetésre is. Az Ügyfél
PayPal felhasználói adatait nem látjuk és nem is tároljuk
azokat, csak a szolgáltatásból eredő elutasítást, vagy jóváírást.
7. KEDVEZMÉNYKÓD
7.1. A
manuálisan megadandó kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése
során a vásárlónak meg kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű
különbségre ügyelni kell, és a kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell
megadni.
7.2. Ha a
kedvezménykód sikeresen felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a
„Rendelés részletei” menüpontban fog megjelenni.
7.3. Egy
megrendelésnél egy kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása
nem lehetséges.
8. FIZETÉSI
MÓDOK
8.1. A
vásárló a termékekért készpénzzel és bankkártyával fizethet. Az alább felsorolt
bankkártyákat tudjuk elfogadni: -Visa Online
-Visa Debit
-Visa Electron
-MasterCard Online
-MasterCard Debit
-Maestro International
-PayPal
8.2. A
vásárlók biztonsága érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell
egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot
arra, hogy az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.
8.3. A
bankkártya kibocsátói a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják.
Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk
visszautasít vagy – bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően,
akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért
nem vállalunk felelősséget.
9. MEGRENDELÉSEK
NYOMON KÖVETÉSE
9.1. A
termékeket általában a megrendelés kézhezvételét követő 2-7 munkanapon belül
szállítjuk. A szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak az
info@dreamoutlet.hu e-mail címen állunk rendelkezésre. 9.2. A Dream Outlet
fiókkal rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom
menüponton belül az Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez a
legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének
aktuális állásáról információt szerezzen.
9.3.
Amikor a vásárló a Fiókom oldalra lép, a
rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszó megadásával. A
vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy összefoglalót fog
látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a hozzátartozó
nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a megrendelés
mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online rendelések
oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a nyomkövetési szám
csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát követően áll
rendelkezésre.
9.4.
Időnként előfordulhat, hogy egy megrendelést
vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag töröl. Ilyen
okok lehetnek:
A termék(ek) nem elérhető(ek)
A fizetési információkat nem lehetett feldolgozni
A megadott címre nem tudunk szállítani
A megrendelés kétszer lett leadva
A megrendelés törlése a vásárló kérésére
9.5. Ha egy megrendelés törlésre kerül, a vásárlót
e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt megrendeléssel
kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a vásárló
újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt megrendeléssel kapcsolatban
bármilyen kérdése van, kereshet bennünket az info@dreamoutlet.hu email címen.
10. KÉZBESÍTÉS
10.1. A
megrendeléseket kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok
kivételével) dolgozzuk fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill.
vasárnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.
10.2. Postafiók
címre nem tudunk szállítani.
10.3. A
szállítási költséget a vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a
szállítólevélen külön tüntetjük fel.
A termék kézbesítése futáron keresztül (GLS), a feladás
napjától számított 2-7 munkanapon belül történik normál szállítás esetében. Az
online vásárolt termék egyszeri szállítási költsége normál szállítás esetében
1990 Ft..
Személyes átvétel esetén nem számolunk fel kezelési
költséget.
10.4. A termékeket a megrendelés leadását követő 2-7
munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén kivéve, ha a vásárlót
ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az e-mailben történő
értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti jelleggel nem
elérhető.
11. ELÁLLÁSI
JOG
11.1. Az
elállási jog kizárólag az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és
aki terméket vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre
vonatkozó kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).
11.2. Elkötelezettek
vagyunk aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú termékeket
nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel
meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a
alapján a vásárlónak joga van minden indoklás nélkül a vásárlástól elállni azt követő
10 napon belül, hogy a
vásárló (illetve harmadik személy javára szóló megrendelés
esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket (több termék esetében az
utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.
11.3. Az
elállási jogát a vásárló az info@dreamoutlet.hu e-mail címre küldött
értesítésben tudja gyakorolni, megadva a megrendelés részleteit, köztük a
megrendelés számát és a visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási
jogát a weboldal „Visszáru” menüpontja alatt ill. egy szabadon fogalmazott, de
egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja.
11.4. Ezt
követően Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy
e-mailes visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az
ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek
megőrizni.
11.5. Elállás
esetén a vásárló köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett
címre haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 10 napon
belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, amennyiben a
vásárló a terméket a tiz napos határidő utolsó napján elküldi (postára adja,
vagy a futárszolgálatnak átadja).
11.6. A
visszaküldés költségét a vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog
gyakorlásával összefüggésben kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen
költsége terheli. Amennyiben a vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a
vásárló által megfizetett összeget (ideértve a szállítási költséget is, kivéve,
amennyiben a vásárló az általunk ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód
helyett kifejezetten más szállítási módot választott) haladéktalanul, de
legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14
napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak
vagyunk visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a
vásárló nem igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik
korábban bekövetkezik). 11.7. Javasoljuk, hogy a csomagot regisztrált
küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a címzettnek alá kelljen
írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező veszteségért ugyanis nem
felelünk. 11.8. A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
11.9. A fenti rendelkezések kizárólag az online leadott
rendelésekre vonatkoznak.
12. AZ
ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE
12.1. A
vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:
•a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a
szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a teljesítést a vásárló
kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a vásárló tudomásul vette,
hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
• olyan
termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac
általunk nem befolyásolható, a 10-napos elállási időszak alatt is lehetséges
ingadozástól függ;
• olyan
nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen a vásárló személyére szabtunk; • olyan zárt termék tekintetében,
amely higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan
termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan
vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére
keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése
céljából;
• lezárt
csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver
példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a
csomagolást felbontotta; • a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült
termékek tekintetében;
• olyan
termék tekintetében, amely a címke eltávolítása miatt nem azonosítható;
• olyan
termék tekintetében, melyet nem teljes egészében, használt vagy nem eredeti
csomagolásban küldtek vissza vagy olyan szett, amely nem tartalmaz minden
elemet.
13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA
A termékek visszaküldését követően megvizsgáljuk, hogy a
vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a Korm. rendelet értelmében.
Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az elállási jog elfogadását és a
visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak e-mailben visszaigazoljuk, és
– a vásárló döntésétől függően a vételárat visszafizetjük.
A visszafizetés időtartama a vásárló által alkalmazott
fizetési módtól függ.
14. HIBÁS
TELJESÍTÉS
14.1. A
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti
hibás teljesítés esetén, a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti
garanciális rendelkezések megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a
vásárló jogosult árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló
elesik ettől a jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül
nem értesít bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel
bennünket a felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül
válik felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl
szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és rosszhiszeműen
elfedtük.
15. IRÁNYADÓ
JOG ÉS JOGHATÓSÁG
15.1. A
jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal
összhangban kell értelmezni.
15.2. Valamennyi,
a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával
kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint
illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.
16. ELÉRHETŐSÉGEK
16.1. A
termékekkel vagy a Honlapon keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival
kapcsolatosan kereshet bennünket az info@dreamoutlet.hu e-mail címen vagy
postai levélben az alábbi címen:
DREAM OUTLET Ügyfélszolgálat
Csütörtök: 13-19
Péntek 13-19
Többi napon: emailben elérhető
E-mail: info@dreamoutlet.hu
Web: www.dreamoutlet.hu
17. PANASZKEZELÉS
A velünk fennálló panaszának gyors, egyszerű és peren
kívüli rendezése érdekében békéltető eljárást kezdeményezhet. A székhelyünk
szerint illetékes békéltető testület címe: Pest Megyei Békéltető Testület
(székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).