0

ÁSZF

1.  BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1.  Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Jelen szabályzat hatálya a (dreamoutlet.hu) honlapon (“Honlap”) és aldomainjein történő ajánlattételre és értékesítésre terjed ki. Jelen szabályzat folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://dreamoutlet.hu/aszf.

1.2.  Ahhoz, hogy a vásárló a Honlapon keresztül terméket tudjon vásárolni, a vásárlónak: (a) magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személynek kell lennie; (b) fogyasztónak kell lennie, azaz a vásárló olyan természetese személy lehet, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.

1.3.  A jelen szerződés Magyarországon jön létre, nyelve magyar és arra a magyar jog az irányadó.

2.  A KERESKEDŐ ADATAI Neve: Dream Box Kft.

Székhelye: 1165 Budapest, Andocs utca 36.

Rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@dreamoutlet.hu

Telefonszám: 06203815160

Cégjegyzékszáma: 01-09-327107

Adószáma: 26378686-2-42

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság

3.  TERMÉKEK

3.1.  A termékekre vonatkozó adatok a Honlapon elérhetőek; az adatok a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 9. §-ának megfelelően kerültek feltüntetésre.

3.2.  Minden ésszerű intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a Honlapon a termékekre vonatkozóan megjelenő részletek, leírások és képek a rögzítés időpontjában pontosak és hibátlanok legyek; ugyanakkor, a jog által megengedett legteljesebb mértékig kizárjuk a felelősségünket azért, hogy ezek a részletek, leírások és képek pontosak, teljesek, megbízhatóak, aktuálisak vagy hibátlanok.

3.3.  A Honlapon bemutatott termékek ill. a vásárlónak esetlegesen nyújtott termékminták kizárólag személyes használatra valóak. A vásárló nem jogosult eladni ill. tovább értékesíteni ezeket a termékeket.

4.  ÁRAK

4.1.  A Honlapon keresztül elérhető valamennyi termék ára tartalmazza az alkalmazandó általános forgalmi adót és forintban értendő. A szállítási költséget az ár nem tartalmazza; az a megrendelő felületen külön került feltüntetésre. További információkért, kérjük, látogasson el a Honlap Szállítási információk menüpontjára is.

4.2.  A Honlapon feltüntetett árak helyességét rendszeresen felülvizsgáljuk. Mindazonáltal nem tudjuk garantálni, hogy azok hibátlanok. Abban az esetben, ha egy termék ára nyilvánvalóan hibás, úgy felajánljuk a vásárlónak, hogy megveheti a terméket a helyes áron vagy töröljük a megrendelését.

5.  MEGRENDELÉS LEADÁSA ÉS SZÁMLÁZÁS

5.1.  A vásárlót a rendelése leadásában a Honlapon feltüntetett egyszerű utasítások segítik.

5.2.  A rendelés leadásához a vásárlónak meg kell adnia a kívánt mennyiséget.

5.3.  A vásárló ezután a „Kosárba tesz” gombra kattintva tudja a termékeket a bevásárló kosarába helyezni. A vásárlás bármely pontján a vásárló ellenőrizni tudja a vásárlói kosarát úgy, ha az aktuális oldalon a „Kosár” szimbólumra kattint a jobb felső sarokban. A vásárló kedvencként el tud menteni egy terméket, ha a termék neve alatt/mellett a „Kedvencekhez adom” szív alakú gombra kattint. Így a termék a vásárló „Felhasználói fiókom” oldalán a Kedvencek között fog megjelenni. Ahhoz, hogy a vásárló a kedvencnek jelölt termékeit bármely számítógépen láthassa, saját profiljával kell belépnie ill. bejelentkeznie.

5.4.  A vásárlás befejezése érdekében a vásárlónak a képernyőn megjelenő utasításokat kell követnie. A vásárló bármikor kijavíthatja az általa bevitt adatokat, megváltoztathatja a vásárlói kosara tartalmát úgy, hogy egy vagy több terméket ahhoz hozzáad vagy eltávolít, illetve a vásárlás befejezése ill. a megrendelés leadása előtt törölheti a teljes megrendelést is. A megrendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi és kijelenti, hogy valamennyi, a folyamat során megjelenő instrukciót elolvasott és a jelen ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadja el, valamint tudomásul veszi, hogy a termékek megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet a számára. A megrendelési folyamat végén a vásárló a megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a Honlapon.

5.5.  A megrendelés leadását követően egy „A megrendelése sikeres volt!” oldal fog megjelenni, továbbá a vásárló hamarosan egy visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy rendelése sikeresen megérkezett. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. §-ával összhangban, a megerősítő e-mail tartalmazza a megrendelt termékek lényeges tulajdonságait, az ár és a fizetési mód részletes leírását, a házhozszállítás költségeit, az elállási jog gyakorlásának feltételeire és módjaira vonatkozó információkat, azt a címet, ahová az esetleges észrevételeit, panaszait el tudja küldeni, az ügyfélszolgálatra és a fennálló szavatossági és garanciális igények érvényesítésére vonatkozó információkat. 5.6. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Vásárló jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy a vállalkozás csak elektronikus számlát küldjön részére és a számla teljesítés dátumának a csomag szállítónak történő átadás napját nevezze meg. A vásárló által megadott e-mail címen levélben elküldött link segítségével letölthető és nyomtatható 5 éven keresztül. A csomag kizárólag egy szállítólevelet tartalmaz, amely nem minősül pénzügyi bizonylatnak.

5.7.           Amennyiben a megrendelés leadását követő 24 órán belül a visszaigazoló email nem érkezne meg, kérjük, forduljon hozzánk segítségért a 06203815160-as telefonszámon.

5.8.           Amennyiben a vásárlónak a megrendelés leadása során bármely kérdése vagy észrevétele lenne, vagy egy korábbi rendelésének állapotáról szeretne érdeklődni, telefonon a 06203815160-as számon vagy az info@dreamoutlet.hu e-mail címen tud bennünket keresni. A gyorsabb kiszolgálás érdekében érdemes a rendelésazonosító számot ilyenkor előkészíteni.

5.9.           A számla kiállításának és teljesítésének dátuma a logisztikai központba való csomagfeladással egyezik meg. A csomagfeladás után 2-7 munkanap múlva várható a csomag kézbesítése. Előfordulhat időnként 1-2 munkanapos késés is a rendelés feladása és a számlázás dátuma között.

6.  PAYPAL FIZETÉS

6.1.  A kereskedőnél lehetőség van a PayPal szolgáltató által nyújtott felületen online fizetésre is. Az Ügyfél

PayPal felhasználói adatait nem látjuk és nem is tároljuk azokat, csak a szolgáltatásból eredő elutasítást, vagy jóváírást.

7.  KEDVEZMÉNYKÓD

7.1.  A manuálisan megadandó kedvezménykódok érvényesítéséhez a vásárlás befejezése során a vásárlónak meg kell adnia az aktuális kódot. A kisbetű/nagybetű különbségre ügyelni kell, és a kódot pontosan a feltüntetett formátumban kell megadni.

7.2.  Ha a kedvezménykód sikeresen felhasználásra kerül a rendelés folyamán, akkor a „Rendelés részletei” menüpontban fog megjelenni.

7.3.  Egy megrendelésnél egy kedvezménykód használható fel. A kedvezménykódok halmozása nem lehetséges.

8.  FIZETÉSI MÓDOK

8.1.  A vásárló a termékekért készpénzzel és bankkártyával fizethet. Az alább felsorolt bankkártyákat tudjuk elfogadni: -Visa Online

-Visa Debit

-Visa Electron

-MasterCard Online

-MasterCard Debit

-Maestro International

-PayPal

 

8.2.  A vásárlók biztonsága érdekében a vásárló számlázási nevének és címének meg kell egyeznie a fizetéshez használt bankkártya tulajdonosáéval. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ennek a követelménynek meg nem felelő rendeléseket töröljük.

8.3.  A bankkártya kibocsátói a bankkártya tulajdonosait ellenőrzik és azonosítják. Amennyiben a vásárló bankkártyáját kibocsátó cég valamely fizetést felénk visszautasít vagy – bármely okból – nem engedélyez, akár a fizetést megelőzően, akár azt követően, a megrendelés teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért nem vállalunk felelősséget.

9.  MEGRENDELÉSEK NYOMON KÖVETÉSE

9.1.  A termékeket általában a megrendelés kézhezvételét követő 2-7 munkanapon belül szállítjuk. A szállítással kapcsolatos információkkal a vásárlóknak az info@dreamoutlet.hu e-mail címen állunk rendelkezésre. 9.2. A Dream Outlet fiókkal rendelkező vásárlók a legutóbbi rendeléseik állapotát a Fiókom menüponton belül az Eddigi rendeléseim almenüpontban tekinthetik meg. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja annak, hogy egy vásárló a megrendelésének aktuális állásáról információt szerezzen.

9.3.           Amikor a vásárló a Fiókom oldalra lép, a rendszer kérni fogja, hogy lépjen be e-mail címe és jelszó megadásával. A vásárló a folyamatban lévő és múltbeli megrendeléseiről egy összefoglalót fog látni. Amennyiben egy megrendelés elküldésre került, a hozzátartozó nyomkövetési szám (amennyiben rendelkezésre áll) fog megjelenni a megrendelés mellett. A kézbesítés állapotát a vásárlók a Legutóbbi online rendelések oldalon belül tudják ellenőrizni. Néhány futárszolgálatnál a nyomkövetési szám csak a termékek szállításra történő átadását követő 24 órát követően áll rendelkezésre.

9.4.           Időnként előfordulhat, hogy egy megrendelést vagy annak egy részét rendszerünk különböző okokból kifolyólag töröl. Ilyen okok lehetnek:

A termék(ek) nem elérhető(ek)

A fizetési információkat nem lehetett feldolgozni

A megadott címre nem tudunk szállítani

A megrendelés kétszer lett leadva

A megrendelés törlése a vásárló kérésére

9.5. Ha egy megrendelés törlésre kerül, a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk a törlés okáról. A vásárlót a törölt megrendeléssel kapcsolatban semminemű fizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a vásárló újabb megrendelést szeretne leadni, vagy a törölt megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdése van, kereshet bennünket az info@dreamoutlet.hu email címen.

10.  KÉZBESÍTÉS

10.1.  A megrendeléseket kizárólag munkanapokon (hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével) dolgozzuk fel és teljesítjük 10 és 18 óra között. A szombaton ill. vasárnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

10.2.  Postafiók címre nem tudunk szállítani.

10.3.  A szállítási költséget a vásárló viseli; a szállítási költséget a számlán és a szállítólevélen külön tüntetjük fel.

A termék kézbesítése futáron keresztül (GLS), a feladás napjától számított 2-7 munkanapon belül történik normál szállítás esetében. Az online vásárolt termék egyszeri szállítási költsége normál szállítás esetében 1990 Ft..

Személyes átvétel esetén nem számolunk fel kezelési költséget.

10.4. A termékeket a megrendelés leadását követő 2-7 munkanapon belül kézbesítjük normál szállítás esetén kivéve, ha a vásárlót ugyanezen időszakon belül arról értesítjük (ideértve az e-mailben történő értesítést is), hogy a termék akár állandó, akár átmeneti jelleggel nem elérhető.

11.  ELÁLLÁSI JOG

11.1.  Az elállási jog kizárólag az olyan természetes személyeket illeti meg, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, és aki terméket vásárol, rendel, szerez vagy használ, illetve aki termékekre vonatkozó kereskedelmi célú kommunikáció címzettje (továbbiakban: „Fogyasztó”).

11.2.  Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a vásárlóinknak a legmagasabb színvonalú termékeket nyújtsuk. Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a tőlünk kapott termék nem felel meg az elvárásainak, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. és 22. §-a alapján a vásárlónak joga van minden indoklás nélkül a vásárlástól elállni azt követő 10 napon belül, hogy a

vásárló (illetve harmadik személy javára szóló megrendelés esetén a vásárló által megjelölt személy) a terméket (több termék esetében az utolsóként kiszállított terméket) kézhez vette.

11.3.  Az elállási jogát a vásárló az info@dreamoutlet.hu e-mail címre küldött értesítésben tudja gyakorolni, megadva a megrendelés részleteit, köztük a megrendelés számát és a visszaküldött termékek leírását; a vásárló az elállási jogát a weboldal „Visszáru” menüpontja alatt ill. egy szabadon fogalmazott, de egyértelmű nyilatkozattal is gyakorolhatja.

11.4.  Ezt követően Ügyfélszolgálatunktól a vásárló kapni fog egy azonosítószámot és egy e-mailes visszaigazolást. Kérjük vásárlóinkat, hogy ezt az azonosítószámot az ügyfélszolgálatunkkal történő későbbi egyeztetés érdekében szíveskedjenek megőrizni.

11.5.  Elállás esetén a vásárló köteles a megrendelt terméket a kísérőokmányban feltüntetett címre haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlását követő 10 napon belül visszajuttatni. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, amennyiben a vásárló a terméket a tiz napos határidő utolsó napján elküldi (postára adja, vagy a futárszolgálatnak átadja).

11.6.  A visszaküldés költségét a vásárló viseli. A vásárlót az elállási jog gyakorlásával összefüggésben kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költsége terheli. Amennyiben a vásárló a szerződéstől eláll, valamennyi, a vásárló által megfizetett összeget (ideértve a szállítási költséget is, kivéve, amennyiben a vásárló az általunk ajánlott legkevésbé költséges szállítási mód helyett kifejezetten más szállítási módot választott) haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül visszatérítünk a vásárlónak. A visszatérítést mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani, amíg a termékeket vissza nem kaptuk, ill. ameddig a vásárló nem igazolta, hogy a termékeket részünkre visszaküldte (amelyik korábban bekövetkezik). 11.7. Javasoljuk, hogy a csomagot regisztrált küldeményként adják fel (úgy, hogy a kézbesítéskor azt a címzettnek alá kelljen írnia). A termékek visszaküldése során bekövetkező veszteségért ugyanis nem felelünk. 11.8. A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

11.9. A fenti rendelkezések kizárólag az online leadott rendelésekre vonatkoznak.

12.  AZ ELÁLLÁSI JOG ELVESZTÉSE

12.1.  A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:

•a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdtük meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

   olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac általunk nem befolyásolható, a 10-napos elállási időszak alatt is lehetséges ingadozástól függ;

   olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtunk; • olyan zárt termék tekintetében, amely higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

   olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

   olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vásárló kifejezett kérésére keressük a vásárlót fel sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

   lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta; • a használt, viselt, kimosott, módosított vagy sérült termékek tekintetében;

   olyan termék tekintetében, amely a címke eltávolítása miatt nem azonosítható;

   olyan termék tekintetében, melyet nem teljes egészében, használt vagy nem eredeti csomagolásban küldtek vissza vagy olyan szett, amely nem tartalmaz minden elemet.

13. AZ ELÁLLÁS VISSZAIGAZOLÁSA

A termékek visszaküldését követően megvizsgáljuk, hogy a vásárló jogosan gyakorolta-e az elállási jogát a Korm. rendelet értelmében. Amennyiben az minden feltételnek megfelel, úgy az elállási jog elfogadását és a visszaküldött termékek kézhezvételét a vásárlónak e-mailben visszaigazoljuk, és – a vásárló döntésétől függően a vételárat visszafizetjük.

A visszafizetés időtartama a vásárló által alkalmazott fizetési módtól függ.

14.  HIBÁS TELJESÍTÉS

14.1.  A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:157. §-a szerinti hibás teljesítés esetén, a Ptk. 6:159., 6: 168. és 6:169. §-a szerinti garanciális rendelkezések megfelelően irányadóak. A vásárló jogosult a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérni. Amennyiben ezek nem lehetségesek, a vásárló jogosult árleszállítást kérni vagy a szerződéstől elállni. A vásárló elesik ettől a jogától, amennyiben a hiba felismerését követő két hónapon belül nem értesít bennünket a hibáról. Az olyan hibás teljesítésekért terhel bennünket a felelősség, amely a termék kézhezvételét követő két éven belül válik felismerhetővé. A termék kézhezvételét követő huszonhat hónapon túl szavatossági igény nem érvényesíthető, kivéve, ha a hibát mi szándékosan és rosszhiszeműen elfedtük.

15.  IRÁNYADÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

15.1.  A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó és azt a magyar jogszabályokkal összhangban kell értelmezni.

15.2.  Valamennyi, a jelen ÁSZF értelmezésével, érvényesítésével és/vagy végrehajtásával kapcsolatos jogvita a vásárló lakóhelye ill. tartózkodási helye szerint illetékes bíróság kizárólagos hatáskörébe tartozik.

16.  ELÉRHETŐSÉGEK

16.1.  A termékekkel vagy a Honlapon keresztül megvásárolható termékek tulajdonságaival kapcsolatosan kereshet bennünket az info@dreamoutlet.hu e-mail címen vagy postai levélben az alábbi címen:

DREAM OUTLET Ügyfélszolgálat

Csütörtök: 13-19

Péntek 13-19

Többi napon: emailben elérhető

E-mail: info@dreamoutlet.hu

Web: www.dreamoutlet.hu

17.  PANASZKEZELÉS

A velünk fennálló panaszának gyors, egyszerű és peren kívüli rendezése érdekében békéltető eljárást kezdeményezhet. A székhelyünk szerint illetékes békéltető testület címe: Pest Megyei Békéltető Testület (székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61).